Liity jäseneksi

Yhdistyksen jäseneksi voi päästä asiasta kiinnostunut tutkija, sosiaali- tai terveysalan ammattilainen tai opiskelija, koulutettu kokemusasiantuntija,  sekä järjestötyöntekijä, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja toiminnan ja jonka hallitus hyväksyy. Yhdistyksen hallitus päättää ja ilmoittaa jäseneksi ottamisesta.

Vuoden 2024 jäsenmaksun suuruus päätetään vuosikokouksessa huhtikuussa ja laskutetaan jäseniltä kokouksen jälkeen.

Yksilöjäsenet saavat etuja yhdistyksen järjestämien koulutusten osallistumismaksuihin, ja lisäksi jäsenillä on pääsy yhdistyksen internet-sivujen koulutusmateriaaliin, jossa säilytetään kaikkea saatavilla olevaa yhdistyksen koulutuksiin liittyvää materiaalia sekä yhdistyksen toimintaan liittyvää materiaalia, kuten toimintakertomuksia ja vuosikokouspöytäkirjoja.

Yhteisöjäsenyyden tarkoitus on tukea yhdistyksen toimintaa eikä yhteisöjäsenyys oikeuta yksilöllisiin jäsenetuihin.

Jäsenyyttä voit hakea alla olevalla hakemuksella.

Mikäli olet jo jäsen, voit tarkistaa jäsenmaksuihin liittyvät asiat sekä omat tiedot kirjautumalla jäsenalueelle. Kirjautumistunnukset annetaan jäseneksi liittymisen yhteydessä.

Hakemus Suomen Perinataalimielenterveys ry:n jäseneksi

Tällä lomakkeella ilmoitat lukeneesi ja hyväksyväsi yhdistyksen säännöt sekä halukkuutesi liittyä yhdistyksen jäseneksi tai kannatusjäseneksi.

Kokemusasiantuntijoilta vaadimme alalle sopivan koulutuksen. Ohjeet täällä.

Mikäli et ole koulutettu kokemusasiantuntija, voit tuoda asiantuntemustasi esille ja tarjota tukea muille läheisen kumppanimme Äimä ry:n kautta.

Käsittelemme jäsenhakemukset yhdistyksen hallituksen kokouksessa ja ilmoitamme jäsenyytesi hyväksymisestä ja jäsenmaksun maksuohjeista henkilökohtaisesti sähköpostitse. Pyydämme suorittamaan jäsenmaksun vasta, kun jäsenyytesi on hyväksytty.

Yhdistyksen jäsenrekisterin tietoja tullaan säilyttämään ja käsittelemään EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (2016/679) mukaisesti.

Yhdistyksen jäsenrekisteriin kerättävät tiedot (*pakollinen tieto):