Yhdistys

Näillä sivuilla voit tutustua Suomen Perinataalimielenterveys ry:n toimintaan ja tavoitteisiin sekä yhdistyksen hallitukseen ja asiantuntijoihin.

Suomen Perinataalimielenterveys ry:n jäsenistö koostuu kasvavasta joukosta työssään perinataaliajan mielenterveyden haasteita kohtaavia sosiaali- ja terveysalojen ammattilaisia, tutkijoita ja kokemusasiantuntijoita.

Liity jäseneksi -sivulta löydät tietoa jäsenyydestä sekä jäsenhakemuslomakkeen. Mikäli olet jo jäsen, voi tarkistaa jäsenmaksuihin liittyvät asiat sekä omat tiedot kirjautumalla jäsenalueelle, josta löydät myös koulutusmateriaalit sekä yhdistyksen toimintaan liittyviä asiakirjoja. Kirjautumistunnukset annetaan jäseneksi liittymisen yhteydessä.